Pinned toot

idk if many of my niu followers knew i moved accounts like three times but i'm at @cdmnky now

i'm definitely staying because i run the thing lol

Pinned toot
don :bun: boosted
Holy cow, fursona pride pins Kickstarter is slated to raise $40k in less than 24 hours https://www.kickstarter.com/projects/fursonapins/pride-pins/posts/2524853
don :bun: boosted

idk if many of my niu followers knew i moved accounts like three times but i'm at @cdmnky now

i'm definitely staying because i run the thing lol

don :bun: boosted
if you can see this and haven't heard the news of my new instance, here I am!

:boob: posting so i can put it on my pleroma instance

don :bun: boosted
don :bun: boosted
don :bun: boosted
haha can we get 420 likes for weed guys haha weed dude yeah

🌮
I have turned all niu buns into tacos

don :bun: boosted

@cdmnky

to be the taco, i must eat the taco.

i ain't f'in with no burrito

don :bun: boosted

🌮 Watch out they comin 🌮 

Show more
niu.moe

Welcome to your niu world ! We are a cute and loving international community O(≧▽≦)O !